What's wrong?

Datum:2008-02-04 / Tid:08:57:23

God morgon!

Klockan är inte ens 9 och jag börjar fundera hur tusen kan jag vara så pigg som jag ändå är?
Sista inlägget här skrev jag 01:45 och jag kan ju säga att jag inte somnade direkt efter jag skrivit det.
Jag som egentligen behövde massvis med sömn efter i lördagsnatt när jag jobbade, eftersom jag knappt fick sova nånting igår.

Jag får en känsla av att vilken dag som helst nu kommer jag bara "falla ihop" och typ hamna i dvala, om jag nu inte får sova innan dess i mer än 7 sammanhängande timmar.

Nu ska jag kila inåt stan, och jag kan tyvärr meddela att det där med att köra på snygga kläder idag är helt out of the question.. eller om jag har tur kanske min trötta hjärna hittar en snygg kombination i allafall.. återstår att se.

Ha en bra dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback