Ängelholms besök..

Datum:2008-01-19 / Tid:20:47:20
Idag blev de en runda på stan först med bror och sen så träffade jag på Sandra och Lisa så hakade på dom istället.. Träffade en hel del folk som man känner till, alltid lika kul..

Sen så fick jag höra att IBC Engelholm var i stan och skulle spela.. så då for jag förbi hildursborg och vem är då inte den första jag får syn på om inte Hanna, helt otroligt.. Hon trodde nog inte sina ögon när hon fick syn på mig, herregud liksom.. Ängelholmsborna ses häruppe.
Synd bara att dom förlorade..

Sen så blev de lite fotboll Sävast - BBK.. Ja, dom sistnämnda är ju i en klass för sig, så är det ju bara.. och så ska det ju också vara..

Nu ska jag bara se på film med Saga och käka en massa godis.. sen kommer nog Therese förbi en sväng, skoj skoj..

Ha en bra kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback