Irriterad

Datum:2008-01-25 / Tid:09:32:09
Ja, jag brukar inte bli irriterad sådär super ofta men idag är en sån dag..
Eller det började redan igår med att Linus var oförmögen till att lägga in bilden som jag bad om så tyvärr blev det ingen dagens för igår men förhoppningsvis kommer den in idag och så också med dagens.
Lite krångligt, jag vet.. därför jag ville ha in bildfan igår men men men men men..

Nu ska vi snart upp till dollar store som öppnar här idag, känner att det är nog rätt bra att vi ska gå dit så jag får rensa mitt huvud litegrann.. dock är det förjäkla kallt här idag så lär väl frysa arslet av mig.

Nej, nu ska jag försöka vara lite positiv.. jag har mycket roligt planerat för senare idag och ikväll.. vad får ni veta senare..

Kommentarer
Britta

Shit Maria, jag blev lite chockad av att se dig på hanssons!
Är allt bra med dig?

2008-01-25 / 10:19:56
Maria

Jasså, vadådå? :)
Jo, helt ok.. själv då?

2008-01-25 / 11:18:24
http://slaria,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback