Natti.

Datum:2008-08-01 / Tid:00:26:03
Nu är det äntligen dags för mig att få vila mina små ögon.
Jag har varit trött mer eller mindre hela dagen och det har slitit rejält.
Sen har inte huvudvärken som jag haft hjälpt till ett dugg som ni kanske förstår.

Ikväll har vi bara sett på film och myst i soffan.
Eller ja, vi har hunnit med en sväng till Olivers också för att träffa Vikki och Oskar, men de blev inte långvarigt alls, vi kände nog att vi inte riktigt var med i matchen typ.

Nej, nu ska jag slänga mig i sängen innan jag somnar här över datorn, jag kan nog gissa att de två bruna ögonen därinne redan har slocknat och börjat dala in i drömmarnas värld.

Vi hörs imorgon.
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback