Glädjeflicka.

Datum:2008-06-15 / Tid:14:45:22


Vilken arbetskväll det blev igår, herre alltså.
Jag började kl 19 och jag satte mig i bilen kl 06 för att åka hem.
11 timmars arbetsdag, vad tycker ni om det?
Sen att jag fick gå omkring i korsett också, det kändes som en liten extra börda, men ack så snygg man var.

Vi hade ju grymt skoj i baren, hade ju Hanna bara någon meter ifrån mig och ja, hon är ju en liten solstråle.
Ni ska höra bruden prata skånska alltså, det är sinnessjukt.. hon låter som en tvättäkta helsingborgare och flickan har bara besökt skåne en enda gång. Hur går det till?

Vet ni förresten hur många timmar jag sovit imorse? 1½, hur trött tror ni jag är nu?
Jisses.

Nu ska jag gå och räkna min dricks och sen försöka vila ögonen sen ska vi och köpa pizza på Milano av sötaste hanna.

Godnatt

Kommentarer
Anna Johansson

Ordet "gjädjeflicka" klingar illa i mina öron... tänker på någon som får betalt för att "umgås" med män.. men jag är rätt säker på att du inte jobbade som det=) btw.. JAG gillar faktiskt dina långa naglar.men de korta är fina de med=)

2008-06-15 / 19:58:33
petra isaksson

Inte visste jag att Roger var din pappa. Det var iaf något vi kom fram till igår på jobbet :) Liten värld var det... : )

2008-06-16 / 14:09:57
http://petraisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback