Nu drar jag..

Datum:2008-06-13 / Tid:19:54:01
Yes, nu är jag klar... eller sminkad och påklädd åtminstone, Sandra ska fixa mitt hår, eller hur snuttan?
Jag kommer dock få stå i skuggan ikväll för den snygga blondinen med de sprakade blå ögonen och killer body.
Men hey, jag kan ta det.

Nu ska jag i allafall åka för tror lillgumman sitter och väntar på mig, och att vi ska korka upp första cidern, mumsis.

Vi hörs och ses imorgon darlings.
Ha en kul kväll och kom ihåg, gör inget som jag inte skulla ha gjort!

Kisses.

Kommentarer
lisag

jag vill också vara med!! saknar er.. när jag kommer hem då jävlar ska vi korka upp cidrar och jag lovar dig, maria.. du behöver inte stå i skuggan av mig ;)Haha Puss. Ha en uuuunderbar kväll :)

2008-06-13 / 20:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback