A´la Maria

Datum:2008-03-21 / Tid:15:28:12
Skratta inte ihjäl er nu, tack på förhand!
Men så här går det när man har olidligt tråkigt och en hel hög med tid.
Så jag slängde i allafall ihop en egen liten "önskeoutfit" av mina få små klädesplagg jag har häruppe i norr, jag bor ju fortfarande i en resväska och det är fortfarande inget jag kan rekommendera.

Denna söta lilla outfit skulle jag mer än gärna bära en varm sommardag, helst då utomlands.
Jag tror nästan att jag bar nästan exakt en sådan här outfit nere i Turkiet i somras, inte skorna dock för då skulle jag inte ha några fötter kvar idag.

Vad tycks?

image579

Topp - Esprit
Kjol - Turkiet (Jag & Viki köpte likadana för typ 30 spänn)
Skor - Christian Dior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback