Bebis

Datum:2008-03-07 / Tid:09:38:27
Jag har nog gjort ett förfärligt misstag, det gäller dock bara mitt hår så det växer ju ut igen snart och då kan jag ju fixa till det igen. Så det är ingen större skada som är skedd.

Men igår skulle jag då klippa mig och som vanligt tänkte jag ju inte riktigt efter när jag väl satt där hos Jessica utan jag bara lät henne gå lös med saxen, och resultatet blev då en lugg (aningen för kort just nu) och så jämnlångt hår hela vägen runt, axellång ungefär (haft längre fram sen efter min "victoria beckham frisyr")
Så, nu ser jag ut som en bebis i pottfrilla.. Så nästa gång ni ser mig kommer jag definitivt ha det slarvligt uppsatt, inte utsläppt på miinst 3 veckor.

Så var det med de!

Annars var gårdagen rätt okej.. jag och Linus var till stan och shoppade lite, han en kofta och ett par lacoste skor, och jag en vit t-shirt (tack sötnos)

Sedan såg vi på lite film igårkväll och bara myste i soffan..

Idag åker jag dock hem så då är det slut på allt det roliga.. men kanske bra det, vem vet.


   

Kommentarer
sabina

Jag har egentligen inte alls med det att göra men jag förstår att det är slut i mellan er och det är lite synd för ni är verkligen så söta tillsammans!
/trogen läsare hos dig.

2008-03-07 / 10:22:12
Maria

Tack så mycket!
Vad roligt att höra ändå.
Ha en bra dag!

2008-03-07 / 10:49:06
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback