Debatt

Datum:2008-03-13 / Tid:22:48:01
Okej, här kommer den.. jag är inget fan av Isabella Löwengrip, eller blondinbella är väl rätt namn fast jag undrar fortfarande vilken seriös person som vill kalla sig så utåt för hela sveriges befolkning.
Nåväl, jag gillar henne inte alls.. jag brukar vara inne på hennes blogg ibland, mest bara för att få det bekräftat det jag misstänker om henne. Det är att hon är en bortskämd liten snorunge, som tjänar miljoner på sin blogg genom att då och då slänga ur sig ett påstående eller en udda åsikt som ska få folk att reagera och helt enkelt bli förbannade. Tyvärr genererar detta sen i att folk inte kan låta bli att gå in på hennes blogg igen, för dom vill se vilket tjafs hon skrivit ner idag och så nästa dag och så nästa dag, och så fortsätter det.

Men det mest patetiska av allt med henne är nog hur hon jämt och ständigt kastar ur sig att hon ska bli seriös inom politiken och jidder jadder. Men då måste jag bara fråga mig själv, vill svenssons därute med en medelinkomst ha en politiker som gärna skyltar och skryter med hur mycket pengar hon har på sitt konto och hur mycket hon kan lägga varje månad på smink, kläder, skor m.m? Det tror inte jag.

Om jag får gissa själv så tror jag att okej, hennes blogg är en så kallad "fluga" just nu.. hett i pressen och på tv.
Men det kommer gå över, det gör det alltid. Frågan är bara vad hon kommer att göra med sina 15 minuter hon nu har i rampljuset, så långt jag kan se gör hon då ingen nytta eller skillnad för någon.

Men, nu ska man tänka på att tjejen är 17 bast, inte ens myndig så även hon kanske växer till sig och skaffar sig lite värderingar. Dock tror jag chansen är ytterst liten med den uppväxt hon sitter med och den vardagen hon lever i nu.

Tänk om hon skulle få känna av hur det är att växa upp i ett "vanligt" hem, där pengar inte växer på träd och där man inte kan handla en Louis Vuitton väska utan att man måste sitta och gråta en skvätt efteråt och undra vad fasiken man nu ska äta de närmaste 6 månaderna.
Hon skulle nog bli chockad, för det är inget hon vet nånting om.
Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag läste att hon skulle ha en budget på 1000:- en månad och bröt det efter 5 dagar. Sen babblar hon hej vilt överallt hur hon vill vara en förebild, vilken förebild må jag säga.

Hon är född med silversked i munnen, frågan är bara om hon kommer ställa sig upp någon gång och kasta den jäkla silverskeden åt fanders eller om hon ska fortsätta glida fram i livet utan att veta vad livet egentligen går ut på.

Kommentarer
Maddiie

Kan inte annat än hålla med!
"Jag är en förebild för unga flickor" pff

2008-03-14 / 11:09:11
http://maddiies.blogg.se
Bella

Haha, jadu, kasta henne in i våra privata helveten så ska vi se vem som överlever längst ;)

2008-03-14 / 17:00:07
evelina

haha jag håller med dig, känns som hon kär dubbelmoral och jag vet inte allt! skrattade gott när de började prata om ekologiska kläder eller vad det kallas, varför sa inte bella nåt om sitt pälsälskande då =)?

2008-03-16 / 15:45:42
http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback