Trötter

Datum:2008-03-28 / Tid:09:47:38

Igårkväll gick jag och la mig kring 22, läste min hyperintressanta Håkan Nesser bok tills kring 23 sen vred jag mig väl till omkring 23.30 och sen kom John Blund och gjorde storstilad entré.
Okej, jag har vaknat lite här och där men ändå, jag borde ju vara lika uppåt som en sådan färgglad tablett med ett glatt ansikte på. Men vad tror ni? Oh no, jag är redo att ta mig en till lur kan jag säga.

Men jag tänker inte låta mig falla för den frestelsen!
Nu ska jag hjälpa mami och baka eftersom hon fyller år på söndag och sen ska jag ta mig en tur på min trampmaskin.. Sen dyker det säkert upp något annat trevligt som fyller ut dagen.

Tips på födelsedagspresent till Mami?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback