1:a maj.

Datum:2008-05-01 / Tid:13:32:10

Maj, känner ni förändringen i luften?
Jag kan nästan ana lukten av sommartid, en ljusare utsikt inför framtiden och ett leende som börjar sprida sig ända in från själen.
Känner ni också så eller är det bara jag som yrar?

Gårdagskvällen blev verkligen rolig! Jag for till Thomas där brorsan och lite folk redan var, dom satt och såg fotboll och diskuterade vilt sitt hat mot Chelsea när jag kom dit. Efter matchen så spelade vi bowling på nintendo wii och ja, nog var jag och Thomas duktiga men inte nog bra så då fuskade vi. Sen drog vi ut men de var så stendött, men vi hade kul ändå. Första gången på riktigt länge som jag fick le och skratta och verkligen känna att jag menade det.

Tyvärr fick jag många olika samtal inatt som jag inte uppskattade alls men jag är så glad så jag låter inte sånt komma åt mig, inte idag i allafall.


Nu ska jag sätta mig på bron och äta glass, och bara njuta!


Kommentarer
emsan

Vad fin din blogg har blivit snuttan!

2008-05-01 / 15:02:10
http://rockisdelicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback