Bror är snäll.

Datum:2008-05-16 / Tid:12:22:50
Igår var jag ju och städade hos storebror, så idag gick vi tillsammans och köpte en klänning åt mig.
Den är så söt, himmelsblå typ och så lite volangaktig.
Jag ska ta bild sedan, mina förklaringar är inte alltför exakta.

Jag har varit och spärrat mitt VISA kort också, insåg väl till sist att jo, det är verkligen borta..
Så nu är det fixat i allafall, nu måste jag bara vänta tills jag får det innan jag kan handla igen.

Nu ska jag äta lite kyckling och sedan fika lite, igen.
Jag kommer ju se ut som en vandrade köttbulle snart så mycket fika som de blivit på sistone.

Kommentarer
Evelina - blivande brud <3

låter som värsta söta klänninge =) klänningar är bäst =)!

vad har du för tatueringar?

kram!

p.s det var faktiskt inte så farligt 0)

2008-05-16 / 16:47:32
http://evelinastrand.blogg.se
Evelina - blivande brud <3

ja leta gärna upp det =)
jag vill med göra ett hjärta! kanske på andra handleden =)

kramis

2008-05-16 / 17:04:05
http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback