Detta köpte jag igår.

Datum:2008-05-23 / Tid:09:47:22
Bilderna är lite dåliga för jag hann inte riktigt ta sånna fina bilder på varje plagg så de blev såhär.
Men jag kommer nog använda kläderna inom en väldigt snar framtid så då får ni se bättre. Okej?
Bara för att förtydliga igen, jag bara älskar mina chinos!

     

Pssst, kolla in de blåa shortsen uppe till höger. Ser ni de snygga guldknapparna? Det var blåa tråkiga när jag köpte dom men jag var förbi hos min Faster och hennes lilla sybutik igår och köpte guldknappar för ynka 30 kronor. Se vilken skillnad det blev! Jag kommer vara hur snygg som helst i sommar och ingen annan kommer ha likadana.

Kommentarer
emma

de där grå chinos var snygg. vart har du inhandlat dem? ska spana efter den kavajen :)

2008-05-23 / 19:19:24
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback