Festbilder.

Datum:2008-05-03 / Tid:13:11:49
Jaa, nog är ni allt nyfikna och vill se lite bilder från igår.
Så jag ska visa er.
Jag tog dock väldigt mycket (för mycket?) bilder på mig och Lisa, önskar att jag kanske valt ut några fler objekt än jag gjorde men håll tillgodo.

 <-- Min outfit igår, vad tycks? fick höra att det var trashigt sexigt.

     

Detta var då våran förfest, Anna och Johannes var också med.
Visst ser hon härligt dryg ut min lilla Lisa på första bilden? Roliga är att jag tagit bilden mitt i allt pladder, så den är inte fejkad. Månsan är ju också för söt, han skulle också vara med i diskussionerna så han satt så snällt på sin stol och tittade på oss.

 

Jaaa, Lisa och brorsan, hett par eller hur?
Och så Stefan och jag, han är ju bara för gullig.. roligt när man träffar han sådär och folk omkring en glor på honom och ska ta bilder, känns rätt underligt.. jag ser inte honom på de sättet, som någon kändis.
Han kom till och med ihåg att jag fyller år snart så fick min grattiskram nu eftersom han inte är hemma när jag fyller år.

Jaaa, detta var då min kväll igår..
Men kan säga så här för att använda en klyscha "jag ska aldrig mer dricka" då förstår ni nivån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback