Fika med vännerna.

Datum:2008-05-14 / Tid:18:27:43
Nu ska jag strax sätta mig ner och fika med mina söta vänner som kommer hit och uppvaktar mig om typ 2 min.
Jag har dukat fram allt gott, så nu lär dom ju äta tills de spricker eller något.
Jag ska faktiskt också lyxa till det lite och också fika.

Roligt förresten med lite nya läsare, antar att det är för att många sett det jag skrev till Kenza förut idag.
Men så är det, vissa saker känns bara helt rätt i hjärtat och varför då inte följa den rösten?
För er som inte vet handlar det om tatueringar. Jag tycker inte att någon kan tala om för en annan hur ens tatuering ska se ut och inte se ut, sånt känner man själv. Allt man gör representerar en period i sitt liv, speciellt tatueringar.
Mina har gett mig enorm styrka just nu, och de påminner mig dagligen om kärlek, värme och minnen.

Sen har jag också tjuvlyssnat på låten "hilf mir fliegen" och det är nästan så jag själv går och tatuerar in meningen, starkare låt får man leta efter. Så jag förstår henne och tycker det är tråkigt att många ska ge henne kritik, men jag vet själv hur det är, osäkra människor som får sin styrka genom att trycka ner andra.

Nej, nu ska jag kila..
Bilderna dyker upp här sen ikväll.

Kram på er!

Kommentarer
hanna

maria du har länkat fel till kenza, man kommer in på helt fel sajt :P

2008-05-14 / 19:17:24
http://sensuella.blogg.se
Alexandra

ha en bra kväll! :)

2008-05-14 / 20:07:39
http://norrlandsflickaan.blogg.se
Malin

Jag skulle också vilja tatuera mig, men har såna stora problem med att välja VAD. Måste ju vara något som betyder något för en liksom.
haha roligt att länken till kenza leder till nån datorsida :D
Grattis i efterskott förresten!

2008-05-14 / 22:14:35
http://r0sendahl.blogg.se
Anja

Bra skrivet det du skrev till Kenza =) Tycker det är lite tråkigt att folk ska tala om för en vilken tatuering som är rätt eller fel. Men men, folk är ju lite som dom är ibland.

Tycker också att "hilf mir fliegen" är en sjukt bra text. Blev också nästan sugen på att tatuera in den nånstans, haha ;)

Sköt om dig!

2008-05-14 / 22:42:27
http://nanya.blogg.se
Johanna

Jaaaa, massa gofika! ^^

2008-05-14 / 22:53:32
Maria

Hanna: Jupp, glömde s:et på slutet men det är fixat nu :)

Alexandra: Tack detsamma, kram.

Malin: Tack :) Jo, en tatuering måste kännas rätt direkt annars ska man inte göra den. Så bäst att tänka till ordentligt.

Anja: Tack vad sött sagt! :) Men jag sa bara sanningen o det jag själv kände, vilket fler borde göra istället för att kasta onödiga kommentarer.
Varför inte lyfta en person istället för sänka?
Jaa, hilf mir fliegen är otroligt bra o betydelsefull låt.
Kram på dig!

Johääänna: Jupp, muuuuuuuuuums! :D

2008-05-14 / 23:52:06
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback