Födelsedagsbarnet.

Datum:2008-05-13 / Tid:16:02:05
image704 

Tjoho, så här ser självaste födelsedagsbarnet ut idag.
Somrig och söt klädsel, eller vad tycker ni?

Jag bjuder även på en riktig närbild så ni kan se alla mina små skavanker.
Det var inte riktigt meningen att det skulle bli en närbild men jag kollade inte om det var in-zoomat något innan jag fotade så då blir det så här.
Men eftersom vissa alltid vill påpeka mina fel har ni ju rena julafton idag.

Tihi.

Topp - Ichi(?)
Skärp - Dollar store
Jeans - Denimbird/SOLO

Kommentarer
Petronella

Hej maria. Grattis på födelsedagen, hopaps den varit kanon. Du var kan man hitta sidan där man ser var man har alla sina läsare, antalet hittar jag men den geografiska sidan vill jag gärna ta del av. Hur hitta du den? / Nella

2008-05-13 / 19:41:42
http://babynella.blogg.se
Maria

Tackar! :) Jaa, så här är det.. den kommer upp efter någon dag, trodde också att man kunde kolla den direkt men så är det inte.. den måste få någon dag på sig att läsa av "flödet" på bloggen sen kommer det dyka upp en läsarkarta som du kan klicka på :)

2008-05-13 / 22:09:03
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback