Galen familjekväll.

Datum:2008-05-16 / Tid:23:45:04
Våran familj är helt koko!
Ikväll spelade jag, bröderna och papi bowling på nintendo wii och vilket liv det blev.
Mats stod och skrek, kysste sina biceps och bara sprang omkring som en liten diva.
Mamma satt bara och skakade på huvudet medan jag frågade "vafan äre för ungar ni har satt till världen"
Men kul hade vi även om jag kom sist och näst sist.
Det höll på att sluta med att jag slog till både Mats och papi i huvudet med kontrollen men jag lyckades kontrollera mig själv trots alla deras hånfulla kommentarer.
Kul ändå att vi ses allihopa, det är inte alltför ofta det hända, men när det väl sker så blir det nästan alltid så här.

Nu är det då hockey för hela slanten!
Jag har fasiken inte sett en hel match under hela VM men nu är det dags, jag har bestämt mig för att se hela om jag så får spärra upp ögonen med tändstickor.
Hoppas bara nu Sverige lyckas hålla igen siffrorna och kanske till och med skrälla litegrann, men hey, jag har inga större förhoppningar om just det.

Vi hörs imorgon igen sötnosar.
Ni får sova så gott eller ha det så bra om ni nu ska ut på äventyr i natten.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback