Godnatt.

Datum:2008-05-10 / Tid:22:38:30
Fan, Brolle vann inte.. men dom var ändå bäst enligt mig.
Team Mora har ju låtit likadant varenda vecka, började kännas lite tjatigt.

En annan sak som jag måste ta upp, jag kanske inte har klargjort det nog tydligt här i bloggen eftersom jag har väl inte känt att det varit ett problem tidigare. Kanske därför att jag inte bott häruppe i norr så inte funnits på samma sätt. Men i allafall, ni är många i min blogg som vet vem min familj är och säkert var de bor och sådana grejer, men jag vill absolut inte ha sådana saker utskrivna i bloggen. Min familj har inte på något sätt i denna blogg att göra om jag inte väljer att skriva nånting om dom eller om dom kommenterar, men då är det vårat beslut.
Jag har börjat få lite kommentarer som rör dom och de kommer jag inte publicera, så det är bara onödigt att ens skriva nånting. Okej?

Bra, då var det utrett också.

Nu ska jag hoppa i säng och fortsätta läsa min Cecilia Ahern bok. Den är enormt bra och annorlunda upplägg.
Så jag tror nog att jag ska lägga in en liten reccension på den sen.


Godnatt sötnosar och dröm sött, och kom ihåg, inga mardrömmar!

Kommentarer
Kajsa

sov gott =)

2008-05-10 / 22:42:47
http://kajsaholm.blogg.se
missbumblebee

Godnatt :)

2008-05-10 / 22:48:23
http://missbumblebee.blogg.se
Anna

Oj, var inte meningen att komma för nära! Jag tyckte bara det såg fräckt ut att ha en sånn i trädgården! Sorry om jag trampade över=/
Kramar

2008-05-11 / 08:06:33
Maria

Anna: Det är ingen fara eftersom du skriver om det nu. Men jag gillar överlag inte sånna kommentarer, för det blir lite för nära. Men det kanske du förstår. Men visst är det fräckt? När har du sett den förresten?
Kram

2008-05-11 / 10:32:03
http://slaria.blogg.se
Anna

Ditt eget inlägg "Nu ska vi grilla" =) Ja superfräckt!=)

2008-05-11 / 18:40:01
Maria

Okej, var inte medveten om att den syntes så tydligt på bilden.. eller att man förstod att det var en telefonkiosk :D

2008-05-11 / 21:16:10
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback