Grabbkväll och så lilla jag.

Datum:2008-05-18 / Tid:13:10:50
Igårkväll for jag då till storebror och lagade lite mat till honom och så en kompis till honom.
Det var väldigt uppskattat, mest från min sida kanske som inte ätit på hela dagen.
Det blev hockey också, som gick rent åt helvete.. men pojkarna kunde ju dränka sina sorger i alkohol men jag som skulle köra fick dränka skallen i vatten, inte alls lika kul.

Men jag hade roligt igår ändå, trots att jag blev buren överallt av en viss person. Fast det var inte de enda han gjorde, nej nej, han irriterade mig så mycket att jag till sist hade kunnat slänga ut honom från balkongen utan att ens få dåligt samvete.

"Allvarligt talat, han tar ju all luft"

Sen blev de lite småutflykter innan jag bestämde mig för att åka hem, hade en ytterst liten liten tanke på att gå in på Bodensia bara för att få garva åt alla fulla människor som springer omkring och tror dom är hetare än eld.
Men den tanken flög iväg rätt snabbt när jag fick syn på en person som jag kände "nej, inte ikväll, inte någon kväll, aldrig" Då lockade soffan och mitt godis mycket mer.


Jag lyckades ta en bild och just då var en på toa, så fick inte ens med alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback