Händelserikt men ändå inte.

Datum:2008-05-25 / Tid:16:35:11
Igårkväll var jag då hos Stina, där kollade vi eurovision och så fixade jag hennes hår och hon fixade mitt, ja ni förstår.
Medan tog vi några glas vin och någon cider här och var.
Sen drog vi ut till Bodensia och jisses amalia, till och med jag kände mig som en gammal kråka.
Det var så mycket småglin överallt så det var helt otroligt, så där blev vi allt annat än långvariga.

Idag vaknade jag upp hos Stina av att solen höll på att koka sönder min hud.
Så jag tog mig en promenix neråt staden och där fick jag lunch hos min söta vän E.
Sedan fick jag se en liten ekorrbebis som fick mitt hjärta att smälta direkt, ja jag är en svag typ.

Jag kom nyss hem efter att Anthon kommit och hämtat mig, söta lilla vännen.
Jag säger som jag sa i telefonen "Amen bästis, i love you"

Pssst, anledningen till att jag ibland skriver bara bokstav och ibland hela namn är för att alla vill inte bli "uthängda" här i bloggen och de har sagt till mig om detta och det respekterar jag ju givetvis.

Nu ska jag duscha och sedan mysa ner mig i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback