Härlig dag.

Datum:2008-05-09 / Tid:11:01:56
Hej mina vänner!
Visst är det en härlig dag så här långt i allafall?
Jag vaknade redan kring sjutiden imorse, mamma undrade direkt vad tusan jag höll på med och samma när jag skickade sms. Första jag fick var "vad gör du vaken så här tidigt"
Men jag lyckades somna om ett tag åtminstone.

Nu ska jag städa, kanske hinna baka lite, kanske sola solarium och sedan sticka hemifrån.
Jag har blivit beordrad att hålla mig långt ifrån hemmet ikväll så då ska jag inte vara här heller, ska nog hänga med vikki, vi får se.

Nä nu ska jag sätta fart, annars lär jag inte ens hinna med en sak på min lilla att-göra-lista.

Vad ska du hitta på idag då? jobba, shoppa, sola i det vackra vädret eller något helt annat?

Kommentarer
emsan

ja visst är den grym, me like ! :)
jag har jobbat från 6-12, nu tvätt,sen äventyrsmässa och sen ska jag på "mini-semester" i helgen. vad ska du hitta på?

2008-05-09 / 12:24:14
http://rockisdelicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback