Hej alla glada.

Datum:2008-05-05 / Tid:10:37:13
Ännu en ny dag, och lite mer optimistisk för varje sekund.
Låter inte det bra?
Dock har jag blivit lite krasslig så det är väl de enda som sätter lite käppar i hjulet men inte ens det ska få dra ner mitt humör.

Dock har jag pratat med Linus nyss och jag hatar verkligen att ge personer som jag gillar dåliga nyheter.
Men än är inte kampen över Linus.

Nu ska jag bara prata lite med Linus och sedan så kanske styra in mot stan.
Jag känner mig rastlös och uppåt så här kan jag inte sitta.


Ha en bra dag & sköt om er, tänk på att livet är skört, det kan vända vilken dag som helst så ta vara på varje sekund.

Kommentarer
emma

Blir det ingen skåneresa?

2008-05-05 / 13:54:37
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback