Ikväll blir det fest.

Datum:2008-05-24 / Tid:14:08:39
Tjoho, pratade nyss med Stina så ikväll blir det lite festligheter.
Vi ska börja hemma hos henne, äta lite, fixa hår, smink och klädsel sen ska vi nog till Danne & Cissi och se Eurovision.
Sen ska vi faktiskt ut, känns som det är hundra år sen jag satte min fot på krogen, fast det är det nu inte utan bara några veckor. Men det ska bli skoj!
Vi får hoppas att det går bra för Charlotte också så man får fira lite.

Jag vet dock inte vad jag ska ha på mig ikväll, hade först tänkt ha svart linne och så min egensydda kjol.
Men nu funderar jag på om jag ska ha svart linne och så min orangea kjol ifrån Topshop, eller kanske mina chinos och så något snyggt linne och pumps till det.
Suck, för många valmöjligheter..

Nåväl, imorgon får ni veta exakt vad jag bestämde mig för eller kanske redan ikväll om ni träffar mig ute i svängen.

Ha en bra kväll allihop och se till att heja ordentligt på Charlotte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback