Jag, en fredagskväll.

Datum:2008-05-30 / Tid:19:32:36


Vad gillar ni bakgrunden?
Jag älskar det!
Så hädanefter ska jag försöka fota utomhus istället, det blir som lite mer liv då.
Jag hade först tänkt sitta på trappen men insåg snabbt att jeansen såg allt annat än smickrande ut.

Örhängen - Second hand/Tradera.se
T-shirt - Lindex (NY)
Jeans - Wrangler
Armband - CC skye & Thomas Sabo

Nu ska jag strax ner till stan med Anthon, där vi ska käka middag och sedan sitta på bränna och snacka skit.
Då åker de svarta vagabond pumpsen på och skinnjackan förmodligen.

Ha en bra kväll hörni.

Kommentarer
emma

du är så söt maria!

2008-05-31 / 00:50:55
http://rockisdelicious.blogg.se/
hanna

svrta skinnjackan i den här värmen? du är ju galen maria ;p är hemma hos päronen i hampis nu, har precis legat ute och stekt i solen. så himla underbart! och du har rätt, det blev mycket roligare med utomhusbilder, fortsätt så :)

2008-05-31 / 12:50:35
http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback