Jag finns här.

Datum:2008-05-06 / Tid:15:04:16
Vissa personer tror att så länge man ersätter mig, göra likadana saker som mig osv. så betyder man något.
Men vet ni vad? Så är inte alls fallet men det vet inte denna person men jag vet.
Jag har mina minnen, jag vet vad jag vet och jag har så fruktansvärt mycket mer som denna person aldrig någonsin kommer att komma i närheten av.
Men just nu garvar jag bara åt det och tycker nästan det är hysteriskt roligt.

Jag mindes en sak när jag vaknade upp imorse, det var när jag och Linus var i Turkiet, vi hade varit tillsammans i ett år, vi hade tagit med oss champagne och så skulle vi köpa jordgubbar. Nu fanns de ju inga jordgubbar så vi köpte nå andra bär som såg likadana ut, enligt Linus i allafall.
Sen satte vi oss på balkongen och skålade, pussades och bara njöt.
Helt plötsligt från ingenstans så ramlar Linus stol ihop, benen viker sig på den, och Linus ligger verkligen med benen i luften och ser ut som någon just skjutit honom. Jag tror aldrig jag skrattat så mycket i hela mitt liv, det har nog inte Linus heller.

Igår pratade jag extra mycket med lillponken Linus och ska prata med han idag igen.
Det känns bra att han ändå är så nära mig fortfarande, han behövs när alla andra bara infekterar.
Jag kan inte ens gå in på Facebook utan att se hennes fula nuna, herregud ändå.
Jag är ju snygg i allafall, som jag sa imorse som en högtidlig diva.

Nu ska jag till staden med Vikki.

Puss på er.

Kommentarer
QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN HÄR: http://metrobloggen.se/queenie, och jag länkar till din blogg i 4 dagar?

2008-05-06 / 15:19:51
http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback