Konstiga drömmar.

Datum:2008-05-29 / Tid:10:25:01
Inatt har jag drömt väldigt konstigt och fladdrigt.
Först drömde jag att jag kom tillbaka till min praktikplats i Ängelholm som jag va på 2004.
Det var ingen där som jag kände förutom en tjej som typ skrek mitt namn men i verkligheten är det ingen jag skulle känna igen men i drömmen gjorde jag det.
Sen helt plötsligt kom Linus dit och vi började först bråka och sedan prata minnen och helt plötsligt så drog han fram nå papper som jag skulle skriva på, det visade sig att vi var gifta och skulle skiljas.
Jisses amalia alltså..

Ja, mina drömmar är det lite si och så med..
Nu är jag vaken i allafall.

Igår så for jag då till staden, jag och sanna tog en långpromenad med varsin glass i handen.
Vi hann nog diskutera åtminstone hälften av alla problem som kan finnas i vår värld.
Sen höll jag på att frysa ihjäl i min inte så genomtänkta klänning så då var de bara att skynda på dom små benen.
Innan jag åkte hem så delade vi en liten vi-har-extrem-fobi-för-småkryp-moment, och det är inget jag skulle vilja uppleva igen om jag inte måste typ, uh.

Jag fick ett konstigt sms igår också..
"jag är i madrid, bara sådär.. ha de bra så hörs vi på lör"
Jaha? bara sådär utan mig.. suck.


Nu ska jag ut i det varma vädret.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback