Lugna puckar.

Datum:2008-05-08 / Tid:21:36:46
Ikväll blev det en lugn kväll och fika hos farfar med släkten.
Det är alltid lika roligt att höra farmor alltså, hon kan kläcka ur sig sånna härliga kommentarer.
Farfar gillade förresten pop-shortsen även fast han först tog på sig dom fel väg och pappa undrade "men vad tusan är det för snören som hänger därbak" jag höll på att skratta ihjäl mig.
Men farmor kommer få hålla i honom därnere på Mallorca alltså, tanterna kommer ju bli helt till sig, fast farmor kanske bara tycker det är skönt vem vet.

Nu ska jag bara besöka soffan och möjligtvis slumra till lite, känner mig extremt trött..

Jag har förresten märkt att min blogg börjar bli väldigt populär, det är ju roligt.. fast tror jag måste tänka mer i fortsättningen på vad jag skriver, mamma har börjat klaga att jag måste hålla igen litegrann.
Förut skrev jag ju väldigt sparsamt om mitt privatliv men nu på sistone har det blivit rätt mycket så vi får se hur det blir. Man kan ju ändå vara personlig men det måste finnas en gräns.

Ha en bra kväll i allafall!
Vi hörs och ses imorgon igen.


Kram på er allihopa!

Kommentarer
emsan

ha en fin helg snuttan! puss

2008-05-08 / 23:25:42
http://rockisdelicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback