My bday.

Datum:2008-05-15 / Tid:10:09:34

Äntligen!
Det var varit enorma problem varje gång jag försökt lägga upp bilder från min födelsedag men nuså.
Jag hade tänkt lägga upp från hela firandet men nej, jag vill inte "hänga ut" hela min familj och släkt så därför blir det lite färre bilder än jag tänkt från början.

  Här har ni en trött Maria när mami och papi precis kommit in och börjat sjunga.

 Jaaaa, det började hagla ett tag på förmiddagen, då höll jag nästan på att börja skrika.

        Mitt fina presentbord och så några av presenterna, Thomas Sabo berlockarmband som jag fick av storebror, mami och papi, Dior läppglans av lillestorebror och så linne av min kära Lisa.

   Presenten från Therese och hennes klockrena kort, hon höll på att garva ihjäl sig innan jag ens läst kortet själv, så roligt var det.


Kommentarer
emsan

Fina presenter raring, hoppas att du hade en fin dag :) Och hoppas att allt är bra för den delen också. KRAM!!!

2008-05-15 / 12:10:00
http://rockisdelicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback