Rykten.

Datum:2008-05-10 / Tid:16:51:44
Herregud, har inte folk i denna staden bättre saker för sig än att gå omkring och diskutera mig och mitt liv?
Jag börjar ju nästan fundera alltså.
Är mitt liv verkligen så himla intressant? Tydligen.
Roligaste av allt är att det är så blandade åsikter, inte negativt enbart men rätt intressanta saker.
Tyvärr så är det en hel del som inte alls stämmer.
Men jag skrattar bara åt alltihop, för så länge jag själv vet med mig att det inte är sant så stör det mig inte.

Men allvarligt, skaffa er ett eget liv.

Kommentarer
Britta

Pratar du om Boden, så är jag inte alls förvånad.
Här verkar det mesta gå ut på att gotta sig i andras liv, sprida rykten och snacka skit.

Tur att man kan skratta åt det!

2008-05-10 / 19:26:21
http://sixth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback