Sandies ord!

Datum:2008-05-07 / Tid:16:04:29

SandyBell säger:det bästa sättet att dölja att man inte har en hjärna, är att bara snacka skit hela tiden

Hur rätt har inte flickan i det hon säger?
Det är så klockrent så kan inte annat än hålla med och skratta.

Sandie är nog en av de klokaste vänner jag har och en av de närmsta också.
Vi har gått igenom många uppgångar och alldeles för många nedgångar också, men alltid klarat oss helskinnade och det viktigaste av allt, vi har gjort alltihop tillsammans.
Vi står stadigt bredvid varandra när det är solsken men även när en storm tornar upp sig bakom berget.
Fast vi har haft våra duster och sagt hårda ord om och till varandra, men vi är vad som kallas sanna vänner och vi klarar oss igenom även det.


Kommentarer
Sandie

Gumman du är för gullig! Men du har rätt i en sak, riktiga vänner kan säga i princip vad som helst till varandra och ändå klara av att fortsätta vara vänner efteråt.

Jag är glad att jag lärde känna dig ordentligt, den investeringen kommer att betala sig om och om igen.
Nu måste jag sova lite, men puss på dig och dina tankar.

2008-05-07 / 16:08:03
http://trasbella.blogg.se
Anonym

=)

2008-05-07 / 16:16:44
http://blooondiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback