Seg i starten.

Datum:2008-05-28 / Tid:10:33:37
Godmorgon eller vad man nu säger vid denna tiden.

Det är en sak som jag glömt bort eller inte glömt direkt men skjutit framför mig.
Det är ju Morsdag! Illa va?
Nemen mami jobbade natt på morsdag så då blev de som de blev.
Men idag ska jag fixa en present åt henne och den kommer bli klockren må jag säga.
Ni ska få veta senare vad jag har fixat åt henne men förbered er på något riktigt bra.

Idag ska jag inte annars gör så mycket, fixa presenten, vara utomhus och sen ikväll ska jag göra lite hembesök tror jag.

Nu ska jag kila och göra mig iordning.

Kram.

Kommentarer
emma

ha en fin dag bejbi :)

2008-05-28 / 15:10:54
http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback