shopaholic.

Datum:2008-05-02 / Tid:16:26:22
Kan den beskrivningen stämma in på mig?
Det är nog mycket möjligt faktiskt, fast ännu bättre på Lisa men det är en annan sak.

Idag råkade jag bara köpa en ljuslila huvtröja på REA (100 spänn) och så en ljusgul sommarklänning.
Jag ska ta bild så ni också får se grejerna.

Jag hann också vara uppe hos brorsan på kontoret, dom hade invigning för sitt nyrenoverade kontor, där jag fick en ballong och så fick jag fiska i deras fiskedamm så jag fick en godispåse tihi. Jag är och kommer alltid förbli ett litet barn, capish.

Jag har fått min skiva idag också som jag beställt av bror med mina utvalda låtar, så nu har jag rockat som fan i bilen. Jag funderar på att bosätta mig i den faktiskt så jag kan digga hela tiden, vad tror ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback