Skavsår från helvetet.

Datum:2008-05-26 / Tid:11:12:24
AJ!
Igår fick jag ju den briljanta idén att jag skulle promenera, det jag inte tog med alla mina små beräkningar var ju att jag hade på mig de vita djävulsskorna.
Ni kanske minns när jag va i Stockholm när jag och Lisa var på shoppingtur, när jag fick springa med halva foten i skon och den andra utanför medan jag typ skrek mig igenom centrala Stockholm.
Det var ingen mysig upplevelse, inte heller den igår.

Så nu har jag stora blåsor som täcker 75% av mina fötter och de gör satans ont.
Jag kan heller inte få på mig några skor, provade med mammas keds men icke.
Så idag blir det sommarsandaler så hela foten får andas, sen om jag fryser ihjäl, det är ju en annan sak.

Nu ska vi till stan, ska handla och köpa en present till kusin Linda.

Kram.

Kommentarer
Sandie

Hej snäcki,ledsen att jag inte hört av mig på ett tag nu, såg du skrev på msn igår men var tvungen att sticka.. Är sjuuuuk så ska lägga mig i Andrés säng och bara dö lite medans han får passa upp på mig. Ibland är det bra med sjukdom hehe. Pusspuss på min snutta

2008-05-26 / 15:10:24
http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback