Söta rara lilla dior.

Datum:2008-05-27 / Tid:17:50:20
Tihi.
Ikväll när vi alla ska och äta middag ska jag faktiskt ha på mig mina skyhöga christian dior sandaler.
Jag är helt ivrig!
Enda gången som jag verkligen använt dom var när Evelina fyllde år och hade fest och det är exakt år sedan idag.
Så nu jäklar ska dom få komma ut och leka lite.
Jag är dock livrädd att jag ska råka snubbla och typ bryta av den extremt höga och smala stilettklacken.
Men skulle det hända så skulle jag snabbt som attan typ hänga mig eller liknande.

Mina dior är faktiskt mina små bebisar, och i den lilla familjen hör ju också lilla Louis hemma men han får stanna hemma ikväll, känns väl lite over the top annars.

Tihi!

Jag ska försöka hinna ta en bild så ni också får se skönheterna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback