Sött som sockerbitar.

Datum:2008-05-27 / Tid:14:12:31


Titta så söt!
Jag vill ha en riktigt söt sommarklänning som jag kan skutta omkring i och känna mig sådär prinssaktig gullig.
Men jag har ju inte hittat någon.
Men denna är verkligen bara för söt!
Skulle den dock hamna i mina ägor skulle jag klippa bort volangen längst ner, men det är ju bara jag.

Är den någon gullig människa som sett denna godbit i någon Gina tricot affär?
Jag vill ju såå gärna ha denna, och är tyvärr helt säker på att den inte finns i Luleå.


Uh, mindes just vem som jobbade på Gina på Väla, urk.. sandie, när ska vi gå in och bara spy? tihi.

Kommentarer
Sandie

Hahahaha vad du är DISKRET :DD:D:D Jag var där för ngn dag sen men där fanns inget intressant. Det hade det ändå inte funnits om du förstår hur jag menar :D

2008-05-27 / 18:11:22
http://trasbella.blogg.se/
emma

nej den har jag inte sett. mhar inte sett dina chinos i norrköping heller :(

2008-05-27 / 20:36:36
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback