Strålande dag utan sol.

Datum:2008-05-16 / Tid:10:29:26

Sådana dagar finns faktiskt, då får man lysa inombords så det känns som riktigt solsken istället.

Jag vet inte varför jag egentligen är så uppåt, jag har sovit dåligt och har småont i magen, men jag är positiv.
Snart ska jag neråt stan med mami, storebror fyller ju år idag så det är mycket som ska fixas, grattis förresten.
Jag hade också tänkt svänga förbi Kick's och kolla lite, har ju ett presentkort där.

Jag måste ju visa en bild på mitt lilla kusin(barn) Jaz. Hon är helt underbart söt, en riktig liten prinsessa.
Snart kommer hon upp hit också så man får träffa henne igen, ska bli så roligt.

Visst är hon fin?


Ha en bra dag nu allesammans!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback