Tack & godnatt.

Datum:2008-05-13 / Tid:22:07:05
Vilken dag!
Som jag sa till mami förut "jag vet varför man bara fyller år en gång om året"
Mer orkar man tamefan inte, det är fullt upp hela tiden.
Men roligt har jag haft det och det är alltid lika mysigt att folk hör av sig som man kanske inte har sådär jätte mycket kontakt med, sen är det ju alltid trevligt att träffa familjen och släkten.

Jag har också fått en hel del fina presenter som jag kommer att fota imorgon och lägga upp här.

Tack alla ni söta för era uppvaktningar och fina kommentarer, det värmer enormt!

Nu ska jag alldeles strax störta i säng och sova otroligt gott har jag planerat, imorgon kommer det bli en minst lika hetsig dag som idag men det är bara kul när det är full rulle.

Godnatt allesammans och sov sött..

Kommentarer
Sabina Kjaerkner

Gratullerar till dina 21-år:)
//Sabina

2008-05-13 / 22:21:52
http://skjaerkner1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback