Tjejer på stan.

Datum:2008-05-07 / Tid:16:16:07
Det blev ännu en dag i Vikkis tecken.
Eller först for jag, mamma och pappa ner till stan för att hitta en present till farfar som fyller år imorgon, vi ville hitta något som han kan glida omkring i nere på Mallorca dit han och farmor åker på Fredag.
Det blev denna vrålcoola outfit, använder mamsen o pappsen som hjälpmedel att visa kläderna.
Vad tycks? Kommer inte min farfar typ bli den coolaste "gamlingen" därnere?



Sedan kom då Vikki in i bilden och vi gick och käkade lite Tacos till lunch och kryddade med en hel del snack om allt mellan himmel och jord.
Vi drog sen och shoppade loss lite, eller Vikki frågade mig om jag blivit galen men icke det.
Vi har nu köpt oss en sverigeoutfit inför fotbolls EM i sommar, vi kommer bli hur heta som helst.
Vad jag mer köpt har jag tänkt visa sen.

Rolig sak, Vikki tycker att jag är en stressig person, det har jag nog inte tänkt på så mycket innan men det kan nog stämma enormt bra faktiskt.
Jag ska försöka bättra just den sidan av min personlighet.

 


Nu ska jag göra i ordning inför middagen, jag ska laga kycklingfilé åt Vikki faktiskt.
Men hon kan behöva lite lyx den bruden.

Adios.

Kommentarer
emsan

han kommer bli svintuff ;) ha en fortsatt fin dag sötnos!

2008-05-07 / 16:21:51
http://rockisdelicious.blogg.se
Vigan

Fyfan, du måste lära dig att alla människor inte fastnar på bild!

2008-05-07 / 18:18:56
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback