Tråksöndag.

Datum:2008-05-11 / Tid:12:26:09
Jag ogillar verkligen söndagar som ni vet och denna söndagen är inget undantag.
Fast jag ska snart och se på fotboll så då blir det åtminstone lite action.
Hoppas nu bara BBK vinner så jag inte blir irriterad över det, känns så trist.

Usch, hoppas bara jag inte spyr på matchen eller något.. har mått rätt konstigt sen igår, tror bestämt att det beror på att jag av någon konstig anledning bestämde mig för att dricka coca cola, vilket jag inte druckit på ett bra tag.
Eller så kan det bero på den satans chokladen som jag försökt proppa i mig, så nej, ingen mer choklad nu på ett halvår, klarat mig utan det i nästan 4 år så varför börja nu.

Nej nu ska jag göra mig i ordning och skicka lite sms eller nej, nu ringer Vikki så ska prata lite med henne.

Ha en bra dag raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback