Vad ska jag önska mig?

Datum:2008-05-08 / Tid:11:04:12
Kom igen nu mina kära läsare, jag fyller år på Tisdag och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska önska mig i present. Alla frågar hela tiden och det blir samma svar "jag vet inte" och nyss frågade även Linus och jag som trodde att han skulle hjälpa mig hitta på något för det är alltid han som kommer med idéer annars. Så jag tänkte då att ni kanske kunde hjälpa mig.
Vad finns det som jag kan önska mig i present?

Kom med förslag, låt fantasin flöda!

Kommentarer
Sandie

Om jag av ngn anledning skulle vara hemsk och glömma det så grattis på födelsedagen gumman. Hoppas du får det underbart på tisdag, för det är du värd.

2008-05-08 / 14:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback