Maria leker jesus.

Datum:2008-11-18 / Tid:17:06:38
Idag har jag gjort något annorlunda, idag har jag lekt jesus faktiskt.
Han lyckades få sitt vin och bröd att räcka till en massa människor men vet ni, jag lyckades få en femtilapp att räcka sjukligt mycket längre, nästan.
Det är väl en bedrift om något?

Jag fick med mig hem gurka, tomater, bananer, ägg, kyckling, sås, morgonshot m.m.
Vill ni veta hur jag lyckades? även fast man inte ska avslöja sina tricks, jag vet.

Jesus hade också en, men om de var hennes förtjänst att han lyckades med vin och brödtricket de vet jag inte.

Kommit på det än?
MAMMA!

Tihi.


Jag? mamma? Jesus?

Kommentarer
Sandie

Det skulle jag absolut gilla :) Hade jag bara haft pengar hade jag åkt upp till er nu och hälsat på men det ser lite dött ut på den fronten tyvärr. men en vacker dag!!!



Haha, mammor är superbra att ha.. Har haft en hundralapp i två veckor nu :D

2008-11-18 / 20:42:35
http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback