Skärp dig, och gör de snyggt!

Datum:2008-11-29 / Tid:23:21:02
ASOS Stitched Wrap Belt
Tihi, fyndig rubrik va?

Jag har fått ett litet beroende av bälten just nu, och de ska va ordentligt breda och helst med någon rolig detalj, rosett eller nitar kanske.
denna är jag upp över öronen förälskad i och jag ser alla möjliga roliga kombinationer till den.
T.ex min gråa spetskjol som är rätt hög i midjan, tänk den plus ett enkelt linne och så i mitten just det här skärpet.
Skulle inte de bli som pricken över i:et?
Det tycker jag.

Ska jag övertala någon söt själ att köpa de till mig i julklapp? Jag kan försöka, dock misstänker jag att min sambo är ett ytterst osäkert kort på den fronten.. fan.
Mamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback