Ta mig härifrån.

Datum:2008-11-11 / Tid:11:29:50


Jag håller på att bli galen här!
Det är så mörkt, kallt, trist, grått ja you name it.
Per sa igår "nu är det fan sista vintern häruppe sen drar vi" och jag kan bara hålla med honom.

Nåväl, snart åker vi till paradiset och där kommer de vara vitt och ljust överallt, och framförallt varmt!
Ni ska bara veta hur mycket jag längtar dit bort, det är helt sjukligt.

Appropå resan så började min nya diet inför resan igår, eller ja diet och diet, jag har börjat äta alla måltider och inte något utöver det och rätt nyttigt också.
Per har såklart hjälpt mig lite på traven med allt de här, han är ju redan ett litet hälsofreak.
Men jag tycker redan att jag börjat må lite bättre faktiskt vilket känns bra.

Nu ska jag börja göra i ordning lunch tills Per kommer hem ifrån gymmet.

Kommentarer
Fru Evelina

haha ja jag förståååår att ni längtar dit!

vart vill ni flytta sen då =)?



kram

2008-11-11 / 18:27:46
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback