Halloweendräkt.

Datum:2008-10-30 / Tid:19:16:21
Vi ska ju ut på Lördag men jag hade ju inte alls planerat att klä ut mig även fast det stod det som dresscode.
Men nu har det hänt grejer, jag mötte upp Malin på stan och hon övertygade mig om att jag skulle klä ut mig eftersom hon ska göra det.
Så vi gick på Lindex barnavdelning och inhandlade lite grejer.
Jag tänker inte avslöja precis vad jag tänker vara men en ledtråd är "en rosa bakelse"
Ni får se bild på Lördag, tro mig, den är klockren!

Nu har jag nyss klippt Per förresten och jag kan då säga så här, han ska aldrig mer lägga pengar på en frisör när han har mig.
Det blev verkligen skit snyggt och han är supernöjd!
Lillstackarn som fått pepparspray i ögonen idag, lilla snuttegubben.

Nu ska jag städa upp här hemma och hjälpa Per att baka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback