Nu är det godnatt.

Datum:2008-10-08 / Tid:22:14:46


Med denna roliga(?) eller knasiga bild säger jag godnatt.
Fast inte egentligen om jag nu ska vara helt ärlig, jag ska bara krypa ner i soffan och vila ögonen tills Per ringer och säger "kom och hämta mig" plus massa gulliga smeknamn såklart annars kan han stå och frysa.

Nä, mitt huvud värker, det känns som om någon sparkat mig i ryggen (Vad hände inatt egentligen?) och jag har mens.. (kanske förklaringen kom där..)
Så nu orkar jag inte sitta här mer.

Vi ses imorgon och då tar vi nya tag, då ska jag söka jobb, kolla upp lite om angående lägenheten som vi snart ska flytta in i och mycket mer.

Godnatt & sov sött!

Kommentarer
Fru Evelina

hihi vad söta ni är tillsammans! är ni kära och galna? =)



kram

2008-10-09 / 20:28:53
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback