Plastic fantastic.

Datum:2008-10-30 / Tid:10:26:42
Hur plastic är jag?
Denna snodde jag ifrån Ida, igen.

Du har:

(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x) En locktång
(x) Designparfym
(x) Foundation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
( ) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(x) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr

Summa = 10

Du:

( ) Använder locktång/plattång varje dag
(x) Använder foundation varje dag (nästan varje dag)
( ) Använder mascara varje dag (nästan varje dag)
( ) Använder kajal varje dag (nästan varje dag)
(x) Använder läppglans varje dag
( ) Använder Bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning vadje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på gym
( ) Klipper dig varje/varannan månad

Summa = 3

Du har...

(x) Tonat håret
(x) Färgat håret
(x) Hårförlängning (inte nu men har haft)
(x) Piercat dig
(x)Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Summa = 6

Totalt: 19

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
11-15 Konstgjord behandlad blomma.
16-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
21-25 Du är en fryst jordgubbe.
26-30 Barbiedocka. Bara plast.

Kommentarer
hanna

ida kopierade från mig och du från henne.. alltså dom där parenteserna där det står "nästan varje dag" är sånt jag skrivit dit själv, sånt ska ni alltså tabort om det inte stämmer för er ;p

2008-10-30 / 17:17:26
http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback