Underbar dag!

Datum:2008-10-18 / Tid:16:04:12
Tänk att man kan ha en sådan fantastiskt bra dag som jag har haft idag!
Den började med att jag mötte upp Malin inne i stan, och så gick vi och kikade i affärer och bara tog det lugnt och snackade skit.
Jag hann även träffa Per och få en liten puss.
Sen käkade vi lunch innan vi gick lite till i affärer.
Efter de hade vi lite och göra och klockan var ändå bara lite drygt tolv så vi gick förbi Sandra på salongen och hon hade hur trist som helst så jag fick mig en styling helt gratis.
Som jag sa "man ska fan ha rätt slags vänner" även fast jag skämtade, såklart.
Lillgumman fick ju faktiskt en vinflaska för den fina stylingen.

Sen när Sandra slutat och Malin farit hem, så gick jag och Sandra och fikade, snackade skit och skröt lite över oss själva.
Vi är ju sånna fantastiska personer med starka personligheter, precis som det ska vara!

Jag hann även möta upp brorsan och Marie som bara svammlade runt, vettefan vad dom sysslade med.
Sen for jag förbi Per på jobbet och lämnade en liten present.

och ja, nu är jag hemma igen.
Nu har jag bara kollat runt på internet och kollat upp lite angående nyår, de kommer nog bli så roligt att jag och Sandra firar nyår i Stockholm tillsammans med Lisa, wiho!
De kommer bli så jäkla roligt!!

Nä, nu ska jag gå och sy upp en kjol och sen börja planera kvällen lite smått.

Kommentarer
Lisa Granström

Jag längtar verkligen till nyår!

Hoppas ni kommer. Puss

2008-10-20 / 11:25:06
Maria

Jag vill verkligen, ska höra med sandra idag och i såfall bokar vi snaart :)

Saknar dig lillgrisen!

2008-10-20 / 11:29:45
http://slaria.blogg.se/
Xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg och du får gärna lägga till mig som favorit på bloggkoll.se :P

2008-10-20 / 11:31:13
http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback