Allt blir inte alltid som man tänkt sig.

Datum:2008-09-19 / Tid:17:33:30
Nej, verkligen inte!
Min dag har från den stunden jag vaknade varit kass.
Jag är trött och allmänt sliten för det första och det gör att mitt humör liknar en ilsken grizzlybjörn.
Låter det som någon bra kombination? Ni som känner mig sitter nog och småler och tänker "vilken tur att man sluppit träffa dig idag"

Jaja, det ska nog bli bättre förhoppningsvis..

Vi får se vad som kommer hända ikväll, en del saker är ju planerade men jag vettetusan hur de kommer sluta.
Om jag fick bestämma helt själv så hade jag gått och lagt mig nu på stört faktiskt men just det lär inte inträffa, tyvärr.

Jag skriver igen när jag fått lite klarhet på vad som kommer hända här.

Kommentarer
sandie

gumsiii, satt och kollade på en viss persons blogg och jag måste ju bara säga herreguuud :S känns lite som en kopia, eller inte lite, och vissa saker som är inlagda i bloggen skulle absolut INTE vara där för det är bara osmakligt och jävligt. Tror du kopplar vad jag menar, men ja.. FYFASEN säger jag bara :(

2008-09-20 / 14:52:40
http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback