Älskade lilla skåne.

Datum:2008-09-14 / Tid:12:14:05
Jo, jag har ju även varit i skåne häromdan som ni vet.
Det blev dock en väldigt kort lite visit, men jag var dock ändå därnere.
Jag hann väl inte med något direkt, förutom att umgås med Saga och Linus, men det räckte gott och väl.
Det kändes som om det var år och dar sen, vilket det inte alls är.. men men.. myspys ändå.. vi kollade Idol, skrattade och och stojade precis som förr.

   

Men allt är inte som förr och det behöver jag ingen påminnelse för att veta själv.
Fast det känns skönt nånstans att veta att det finns någon som fortfarande tänker på en..

Kommentarer
Anonym

heter inte din pojkvän per...? är lite nyfiken!

2008-09-15 / 11:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback