Batteriet är dött.

Datum:2008-09-04 / Tid:21:26:38
Tragiskt va, så det blir inga bilder ikväll på grejerna som jag köpt.
Buhu.

Men de kommer dyka upp här imorgon istället och då kanske ni får se min och Pers nya kökslampa.
Fast jag vet, en lampa är nog inte direkt lika intressant som mina fräscha kläder som jag inhandlat men men, ni får genomlida det ändå.

Nu ska jag och Per krypa ner i sängen och bara gosa och prata om våran dag, yes, det är så vi brukar avsluta våra dagar och vet ni, det är hur mysigt som helst!
När vi var en vecka i Side hade vi ingen tv eller radio på rummet och det var det bästa som någonsin hade kunnat hända, vem fasiken behöver det när man är på semester? Man har ju varandra, och det har vi fortsatt med, vi ser sällan tv faktiskt. Så, så är det mina vänner!

Vi hörs imorgon.
Godnatt och sov gott, och önska mig lycka till, jag har drömt mardrömmar kanske 4 av 5 nätter denna vecka hittills, yey.

Kramis.

Kommentarer
Britta

men hallå, att se inredningsprylar är ju absolut intressant!



så jag tycker du ska visa lite mer av erat plock : )

2008-09-04 / 22:45:12
http://sixth.blogg.se/
Emelie Talvis

söt blogg :)

2008-09-04 / 22:47:51
http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback